EXIBITION: Louis Vuitton & Marc Jacobs




Just nu pågår en utställning på Musée des Arts et Décoratifs (ligger i Louvrens ena vinge) här i Paris, med Louis Vuitton och Marc Jacobs. För er som är intresserade av modehistorik borde verkligen kolla in det. Jag har varit där två gånger tidigare på andra utställningar och funderar nästan på att gå på den här också.

All information ser ni såklart på bilden!

Music & Culture | |
#1 - - Ellinor:

Oh, den utställningen hade jag velat se. Med tanke på att den pågår ända till september KANSKE jag hinner "svänga förbi"



Kram

#2 - - Sofia:

Låter helt klart som något för mig! ;-)

#3 - - Sanna:

åå va härligt, jag set att du bor i Paris ! Trivs du bra ? hur länge har du bott där ?

#4 - - Anonym:

Jag var och tittade på den när jag var i Paris och den var väldigt intressant! Den bästa delen var nutida Marc Jacobs, deras uppsättning av skyltdockor var helt spot on. Så coolt! Enda nackdelen med det hela var den icke befintliga luftkonditioneringen.. haha.

#5 - - Christine Svarar:

Anonym: Haha, jaså? Ja men då får jag gå dit innan sommarvärmen kommer tillbaka då ;)

Upp