Tredje April




Idag jobbar jag ca 12 timmar. Vi har ett event ikväll nämligen. Men det blir nog trevligt ändå. Som tur är så håller vädret i sig så det ser ut som att vi kan vara på terassen under cocktailen ikväll. I morgon ska det bli kallt. Typiskt nu till långhelgen!

Idag fick jag äntligen min lön, och lyxade till med en blåbärsmuffin från Starbucks. Den ska jag mumsa i mig nu och fortsätta jobba. Om 8 timmar är jag hemma i min säng. Förhoppningsvis.

C'est la vie | |
#1 - - Karin:

Nu har jag tittat igenom massor av dina gamla inlägg, måste bara säga att jag verkligen gillar din blogg! Älskar Paris!

#2 - - MANDOSA - Kläder Bilder Musik:

åh så gott med blåbärsmuffins!

#3 - - M.Kivistö:

vad mysigt det såg ut att vara!

KRAM

#4 - - inspireme ❀:

Lång dag, hoppas det går bra! :)

#5 - - Anonym:

#6 - - Sofia:

Klart man ska lyxa lite vid lön =)

#7 - - Melissa - Den brutala sanningen!:

trillade in när jag läste runt, tänkte passa på att önska dig en god natts sömn och en bra Onsdag! :)

#8 - - Lollo♥:

gott, hoppas dagen blir bra ;)

Upp