MACARON

 
 
Det är inte så ofta jag får blommor av C (jag har nog aldrig fått det om jag tänker efter, men jag lyckas ju aldrig hålla blommor och plantor levande så det är nog lika bra...), men han vet ändå vilka presenter som gör mig mest glad. Igår fick jag en låda med åtta macarons i olika goda smaker. Det blev två stycken igår kväll efter maten och nu blir det två till framför en film.
 
Hoppas ni har en trevlig kväll!
 
 
Vardagslyx | |
#1 - - Robin:

Ja! Nu har jag börjat blogga igen och tänkte vara lite flitigare både med det och att vara lite social på de bloggar jag läser. Nog med detta slarvande på Twitter! Närå, men blev sugen på att sätta igång igen. Blev sugen när jag läste min egen gamla blogg - det är så roligt att ha allting samlat sådär.

#2 - - Sarah:

Se gott ut :) Har aldrig testat de sj :)

#3 - - Marie Bergman:

Mums, mums, mums!! :) Det är sådan himla tur att det äntligen öppnat ett ställe i Sthlm som säljer riktigt goda macarons! :)

#4 - - jennifer:

sv: ja men eller hur :)!

#5 - - Ellinor:

Hade jag fått välja hade jag nog föredragit macarons ;)
Kram

Svar: Det vet jag att du hade! ;) Du får försöka dig på att baka ett lass du som är så duktig i köket :)
Christine

#6 - - elin:

Men det där såg ju smarrigt ut! Kul att du med kommer från Malmö, visst är fint att promenera i alla parker!

#7 - - MADDISENJ:

Har hört att ficktjuvar är ett jättestort problem så man får hålla hårt i sina tillgångar och vara försiktig. tack för tipsen :D

#8 - - Ellen:

Mumsigt :D

#9 - - Linnéa':

Mysig blogg du har !

kram

Upp