The Wedding Crasher

 

Snygga bröllopsgäster! 
 
Min svägerska.
 
Bruden var otroligt vacker och söt i sin klänning som hennes kompis designat.
 
Eftersom bruden är halvfransk var det blandad kompott fransmän och österrikare. Vi hamnade inte med fransmän men det gick ju bra att prata engelska.
 
God mat!
 
Christophe's halvbror, hans flickvän och så jag.
 
Den största anledningen till veckan i Österrike var att vi var bjudna på bröllop på lördagen. Det var en fint och vackert bröllop på en stor herrgård utanför Graz med, vad jag tror var, Österrikes societetfolk. Jag blev bjuden som Christophes respektive eftersom brudens mamma är C's systers gudmor. Det var ju lagom roligt när det var min tur att ge mina gratulationer och hälsa på brudparet och C bara gick bort och pratade med sina föräldrar i stället för att stanna kvar och presentera mig.
 
"Eh.. hej, tack för att jag fick komma. Jag är flickvän till din mammas guddotters bror", ungefär. Lagom pinsamt, haha. Men alla var urgulliga och jag hade en väldigt trevlig kväll.
 
 
 
Vacation summer 2012 | |
#1 - - Bella Davis - MODELL BLOGG:

många fina bilder :) vad har du för kamera?? kramar

#2 - - sabina mammastårtor:

jag har gjort dem själv:)

#3 - - MADDISENJ:

Såg trevligt ut och vilken fantastisk klänning bruden hade

#4 - - Marie:

Åh vad roligt med bröllop! Jag har aldrig varit på ett ;(

Svar: Du får tjata på vännerna att de ska gifta sig ;)
Christine

#5 - - Karin:

Åååh den där klänningen! gifter jag mig en dag så ska det bli i en sådan :)

Upp