A GIFT




Jag hade en så himla mysig kväll igår. När jag kom hem vid halv nio hade Christophe handlat middag och stod och lagade mat. Det är inte ofta det händer kan jag tala om. Alltså matlagningen då. Det är mest jag som står vid spisen i det här hushållet. Inte för att han inte vill utan för att han oftast kommer hem senare än jag. Dessutom hade han köpt en så fin alla hjärtans dag-present. Han hade verkliegn tänkt till för att hitta någonting som var min stil och jag måste säga att han lyckades. Oj vad jag kände mig kär igår kväll. Lite extra sådär en vanlig tisdag.

Nu blir det jobb, som vanligt. En tidigare morgon idag så jag har en känsla av att jag kommer hälla i mig en hel del Nespresso-koppar.

Things I like | |
#1 - - inspireme ❀:

Åh va mysigt det låter :)

#2 - - Penny:

Åh, vilken lyx att bli bjuden på middag! Iaf för någon som nästan alltid får laga den själv. Allt är ju relativt...=)



Hoppas du får en fin fortsättning på veckan utan alltför sena kvällar med ohyfsat folk som inte förstår när det är dags att gå hem & därmed oxå låta personalen få komma hem!;-)

Upp