Merci




Jag fick en kod till free wifi av en kompis men när jag skulle koppla upp mig i morse fungerade det inte. Kanske är jag för beroende men jag skulle verkligen vilja ha internet hemma snart. Nu är jag fortfarande på kontoret, cheferna har gått hem, jag och den andra praktikanten har inte vågat oss ut i kylan ännu. Annars är allt bra kan jag berätta. Jag gillar verkligen min praktikplats. Mina två chefer är så roliga, haha.

Det är för övrigt -8 grader idag. MINUS ÅTTA. Fattar ni hur mycket jag fryser? I morgon blir det långkallingar!
Nej om man skulle ta och åka hem. Jag tänker laga en god middag, ta en lång varm dusch och bädda ner mig i soffa. Jag har en choklad som väntar på att bli uppäten och två olästa tidningar att bläddra genom. Visst är det bra när man får saker på köpet? Som en gratis Glamour med Vouge. Merci beaucoup.

C'est la vie | |
#1 - - inspireme ❀:

Haha, minus 8 i Paris! Helt crazy. Minus 9 här idag. Not so much fun heller. Ska bli kul att följa dina äventyr på praktikplatsen, eller det du delar med dig av i alla fall! :)

#2 - - Penny:

Burr! Det är ju kallare än hos mig i gamla Svedala!

Skönt att du trivs på din praktikplats! Himla viktigt med tanke på all vaken tid man faktiskt spenderar på jobbet/praktiken...



Hoppas middagen blev god!=)

#3 - - Kajsa:

-8 grader? Här vars jag bor är det -30 just nu.

Upp