Ett kap








Jag hittade ju som sagt någonting inne på Banana Republic i förra veckan. Voila, en beige trench coat! Den var på rea och nedsatt från 179 euro till 59 euro. Det kan man kalla för ett kap va? Jag har redan en svart men har velat ha en beige i flera år, så när jag provade den här och den satt så snyggt på kunde jag inte låta bli.

För er som undrar så ligger Banana Republic allra längst ner på shoppingdelen av avenue des Champs Elysées, efter GAP och Adidas. Närmsta metro är Franklin D. Roosevelt.

Shopping | |
#1 - - Jenny:

En klassisk beige trench är perfekt att ha! Problemet är bara att när man har en vill man ha en annan som är kortare, eller med andra knappar, eller med annat fall, eller.... :) Trencher är beroendeframkallande! (Jag har två beige, en svart och en röd hittills...)

#2 - - Ellinor:

Wow, det var verkligen en kap - supersnygg!

Hoppas att allting är bra med dig annars. Inser att jag är dålig på att kommentera men kikar in här dagligen :)



Du har dessutom fått en liten award hos mig:

http://ellinorsworld.blogspot.com/2012/01/liebster-blog.html



Bisous

#3 - - Sanna:

Superfin:)

#4 - - Christine&Paris:

Jenny: Ja, haha du har nog rätt! Rött låter föresten skitsnyggt!



Ellinor: Visst var det? jag är riktigt nöjd :)

Allt är bra, letar fortfarande lägenhet vilket tar energi, men det löser sig nog. Oj, en till award, nu har jag från tre bloggare, haha! Känner mig hedrad :) Och don't worry, jag är ju ganska dålug på att kommentera jag med ;)

#5 - - Jennifer:

verkligen ett kap! väldigt snygg!

#6 - - Milea:

Jättesnygg!

#7 - - Annica:

ja lite choklad till frukost är ju nyttigt för själen ;)

#8 - - Sofia:

Snyggt! Ett perfekt plagg att ha i garderoben.

#9 - - Karin:

Åh snygg snygg snygg!

Upp