Inom parentes



Kvällens efterrätt: Vaniljglass och mini-moelleux au chocolat. Allt från Picard.

Jag var ganska trött efter jobbet men det blev ändå AW med Christophe och en vän vi inte träffat på länge. Dock var vi båda för trötta och efter en korg äckliga pommes frites (seriöst, de var vidriga) och en cola åkte vi hem och åt rester av gårdagens goda lasagne och tittade på två avsnitt av serien Merlin. Nu sitter vi och tittar på Batman&Robin som går på TV (med Canal + får man verkligen filmer av klass!). Christophe trodde inte på mig när jag sa att den är dålig. Jag tror han har sagt "c'est incroyable" ( = det är otroligt) tio gånger sen den började syftande på hur dålig den är. Varför tittar vi fortfarande undrar jag såklart? Jag tror jag lägger mig och läser nya Madame Figaro som jag köpte i morse (för 1€) i stället.

Bonne nuit!


C'est la vie | |
#1 - - soffansofia:

gud va gott det såg ut! =)

#2 - - Melissa - Livet i ett Fängelse!:

Hoppas du haft en toppenfredag :) Min har vart great, tog årets första löparrunda, skönt att kunna börja träna utomhus igen.

Har du några planer för helgen? eller gör du som jag och tar den som den kommer :)

#3 - - E M M E L L Y:

näe Batman är ju grymt bra! älskar dom haha <3

#4 - - Jenny:

Jag har två Madame Figaro på mattduksbordet från förra året. Fortfarande olästa! :) Jag kommer aldrig för mig att bläddra i magasin alltså, det får bli ändring på det....



Och Picard för desserter alltså - topp! Varje gång jag var hos min vän och hans familj i Paris bjöd de på fantastiska desserter, varje gång var jag "in aw" och frågade var de var ifrån. Alltid samma svar - fantastiska Picard! :) Jag hade ett mitt emot min lägenhet på Rue du Dragon, seriöst typ tre steg från min port, och ändå handlade jag där bara en enda gång! Kan ju iofs ha att göra med min mikroskopiska frysfack...men ändå! :) Trevlig helg!

Upp