Gräsänka




Jag somnade aldrig om utan steg upp efter en stunds serietittande i sängen. Nu håller jag på att tvätta, fixa och städa samtidigt som jag lyssnar på radio på hög volym. Jag får passa på nu när jag är gräsänka i 1,5 dygn för Christophe tycker inte om att lyssna på radio på hög volym eftersom han har tinnitus. Vad mer kan man passa på att göra när partnern är ur huset? Vad gör ni när ni har lite kvalitetstid med er själva?

Jag ska i alla fall ta en lång dusch och skrubba kroppen. Funderar på att kleta på lite bus ikväll nämligen, hehe. Mina bleka ben passar verkligen inte till min nya fina blå kjol jag köpte i en liten butik för nästan inga pengar alls.
Visst är den fin förresten?!

Inspiration | |
#1 - - Elaine:

Vilket underbart köp! :)

#2 - - 16 ÅR & FÖRLOVAD ♥:

Nemen åååh, så fin !

#3 - - JOHANNA:

Jättefin kjol! Jag har också kört BUS nu ett par gånger, barbentvädret är förhoppningsvis här snart!

#4 - - katecrackpot:

Such a great color!

#5 - - Hanna:

billiga fynd gillas starkt! De där assymetriska kjolarna är absolut hetaste mode i Shanghai just nu och det är nästan omöjligt att hitta någon som inte är kort fram och lång bak! :) men de är coola!



och med språket, om ett och ett halvt år hoppas jag verkligen att kinesiskan är lite mer flytande! annars får jag ju nästan skämmas :)

Upp