Lucky

 
Fler bilder från Sverige kommer snart!
 
Vet ni vad som hände när jag skulle gå till gaten för att ta flyget? Jag kommer fram till A (på Kastrup finns det A, B, C och D) och ser på skärmen att det står "Closed". Gissa om jag får panik. Jag kutar med min vagn så min datorväska nästan ramlar av. Som tur är så är det inte försent men gud så pinsamt när jag kommer inrusande där på flyget sist av alla och försöker manövrera alla mina väskor. Lyckligtvis var alla trevliga. Jaja, någon gång ska det väl hända även mig.
 
Jag och C har haft en mysig kväll med god middag och ett långt prat om framtid och mål. Nu ska det bli rätsida på vissa saker. Jag ska börja med at gå och lägga mig så jag är i form för min intervju i morgon.
 
God natt!
 
C'est la vie | |
#1 - - Ellinor:

Skönt att höra att ni fick en fin kväll tillsammans och tid till att prata.
Önskar dig stort lycka till på intervjun idag!
Kram

Upp