Hotell i Biarritz

 
 
I Biarritz bodde vi på Mirano, ett litet hotell som jag varmt kan rekommendera. Det är två män som driver det och jag måste säga att det var några av de trevligaste fransmän jag stött på. Både hjälpsamma och tillmötesgående. Dessutom har de humor och tipsar gärna om restauranger och barer i Biarritz. Rummen var häftigt inredda och väldigt fräscha. Sängen var riktigt skön kan jag lova med sådana där krispiga hotellakan. De erbjuder dessutom gratis wifi. Det enda negativa var att det inte fanns någon air condition och att det inte direkt fanns någon garderob men om man bara stannar en natt eller två när det inte är så varmt är det inga problem.
 
Vi betalade 140 euro för två nätter vilket jag tycker än mer än prisvärt.
 
 
Travels | |
#1 - - Jasmine:

Jag diggar väggarna! Antagligen för att dom påminner om mitt eget sovrum....;-)

Upp