READY

 
 
Nu är väskan packad och jag är redo för Sverige. Jag tror det i alla fall. Exakt hur kallt är det egentligen? Fast idag är det i och för sig kallt i Paris med. Det märkte jag när jag gick ut en sväng på morgonen. Mina händer blev stelfrusna närt jag skulle försöka mig på att skriva ett sms. Jag gav upp när känseln försvann...
 
Hur som helst, vi hörs från Sverige. Ni hänger väl på? Jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan men ni vet, det finns en del att göra när man inte satt sin fot på svensk mark på 6 månader. Ni hittar mig på Instagram om det är tyst här på bloggen under helgen. Christine_Paris heter jag ju där, som sagt.
 
Btw, har ni Instagram? Ni som jag inte redan följer då vill säga.
 
À bientôt!
 
 
 
Travels | |
#1 - - marina:

Här är det nog lika kallt. Har varit 3 plus tills 12 idag, men solen har ju stått på ändå och nu är det 4 grader. (Befinner mig i Trelleborg just nu, nära Malmö.)

#2 - - simone:

njut av sverige! det är verkligen en annan känsla att "åka hem" när man har varit borta så länge...

#3 - - Jessica - En flicka som är stark:

Välkommen hit :)

#4 - - Elaine:

Ja kallt är det här, men jag tycker det är mysigt :)

Jag heter som min blogg på instagram :)

#5 - - Jasmine:

Vilken tjusig resväska du har!

#6 - - Ida :

Ja det har jag, men jag tvivlar på att du är intresserad av mitt liv ;) En liten femtonåring som jag är. ida_bjornfot heter jag iallafall :)

#7 - - Louise:

Välkommen till Sverige! Jag heter foolsfantasy på instagram, följer redan dig :)

#8 - - Marie Bergman:

Marieguld heter jag! :)

#9 - - Sofia:

ha det toppen! Och du, det var svinkallt...

#10 - - Karin:

Följer dig på instagram nu så jag får se vad du hittar på i Sverige, som saknas för tillfället. Det är alltid så skönt att komma hem, längtar efter julen!
Njut Sverige och ät massa gott :)
Kram från Karin i UK

Upp