Just poppin' in to say hi

 
 
Jag har haft en ganska bra lördagseftermiddag med shopping, strosande i Marais och frossande i Amorino-glass. Senare mötte vi upp med Anaïs och Nico för att titta på PSG-matchen. Nu är jag hemma en snabbis för att byta om men ska strax iväg till Montmartre för att möta upp de andra tre igen. Vi ska käka middag på en restaurang som våra vänner Charles och Solange köpte för ett tag sedan. De är ett par och killen sa upp sig från jobbet för att öppna en restaurang. Häftigt tycker jag. Vi har inte varit där förut så det ska bli kul att se vad de är för ett ställe. 
 
Jag har en ny kjol och en ny kavaj på mig som jag köpte idag. Visar sen! Nu måste jag nog skynda mig så jag inte blir sen.
 
Ciao!
 
 
 
Things I like | |
#1 - - De:

Din blogg är så mysig! Ha en skön söndag!

Svar: Tack! Du med :)
Christine&Paris

#2 - - Sofia:

Man kanske skulle unna sig en sån i solskenet =)

Svar: Det borde du!
Christine&Paris

Upp