NEW IN

 
 
Såhär såg jag ut i lördags när vi var ute och åt middag. Ny kjol och kavaj från H&M. Jag har letat efter en snygg kavaj som jag kan ha vid middagar, fester och andra tillställningar hur länge som helst. Den här kommer bli perfekt till bröllopet nästa helg också.
 
Kjolen har jag för övrigt på mig idag. Nu ska jag åka in till stan för en sista desperat jakt efter en klänning till bröllopet vi ska på i helgen. Christophe lovade att sponsra lite så nu kanske det blir lättare att hitta någonting fint, hehe. Efter det blir det jobb och ikväll ska jag på en helt ny och rolig grej. Jag berättar mer om det sen.
.
Ciao!
 
 
 
Outfits | |
#1 - - Karin O:

Svar: Det är strandpromenaden kan man säga:)

#2 - - Ellinor:

Snygging!
Kjolen var verkligen superfin och en klassisk (svart?) kavaj bör finnas i var kvinnas garderob. Tack vet jag H&M :)
Kram

Svar: Åhm tack söta du :) Ja tacka vet jag H&M! Kram
Christine&Paris

#3 - - Jasmine:

waow-waow-wivaaa!! Supersnygg kjol!!

Svar: Haha, tack!
Christine&Paris

#4 - - Hanna Karlsson:

Fint!

Svar: Tack :)
Christine&Paris

#5 - - Mia:

Åh Christine, jag känner mig alltid så himla o-stilig när jag kikar in här för du är en så jäkla välklädd pingla. Dör lite.

Förresten, jag vill bara säga att jag suger på att kommentera nuförtiden. Det är jobb, flytt och livet som tar av min tid men jag är alltid här och läser. Du är en av mina favoriter. Bara så du vet. Det är så dålig stil att inte skriva en rad för hur ska bloggaren annars veta och jag får sån ångest varje gång men där är det. Den fula sanningen. Jag lovar bättring.

Förresten igen, fr.o.m nästa vecka bor jag ju i Malmö och det vore jätteskoj att ses. Förstår förstås att du måste prioritera den lilla tid du har till gamla vänner & familj men får du tio minuter över får du gärna springa hem till mig på Nobeltorget och fika lite.

Bisous

#6 - - nataly:

kjolen vill jag verkligen ha.. det är sååå jag!!!

Svar: Hehe, då har vi samma smak ;)
Christine&Paris

#7 - - Emma says style, love & rock and roll.:

så fin kjol!

Svar: Tack :)
Christine&Paris

#8 - - Karin:

Den kjolen har jag sett i skyltfönstret, den är så fin!

Och du passar ju så jädra bra i din nya frisyr förresten! :) Passar dig som handen i handsken!

#9 - - Nilla:

Den där kjolen... måste jag kolla in. Den var jättesnygg. Svart kavaj bör finnas i varje basgarderob. Absolut!

Svar: Håller med :) Ja du får kolla in den. Ett superbra höstköp!
Christine&Paris

#10 - - simone:

stylish outfit! nu blev jag inspirerad :)

Upp