New Favorite

 
 
För några veckor sedan hittade jag den här fina långklänningen på Oysho. Egentligen säljer de mest underkläder och pyjamasar, men för ett par år sedan började de även med skor och andra vanliga vardagsplagg. Den är så himla skön och passar perfekt dagar då det är varken är varmt eller kallt. När det är sådär lagom vill säga. Bilderna är från Malmö och fredagen innan jag åkte tillbaka till Paris.
 
När det blir svalare kan jag ha den med en jacka över och ett par tights/leggings under. Den är redan en favorit i garderoben.
 
 
Outfits, Shopping | |
#1 - - Jenny:

Jättefin! och som du säger, perfekt nu! Jag har lite svårt att klä mig nu, för jag går till jobbet viod sjutiden på morgonen och då kan det vara så kallt som enkom 7 grader, och sedan typ 22 på dagen. Men det är lyxproblem, så härligt att vi fortfarande har varmt på dagen! :)

#2 - - tyraelvira:

åh vilken vacker klänning! underbar.

#3 - - Madeleine:

Den ser riktigt fin ut! Satt snyggt på dig.
Tack, angående skorna. Du kan nog gissa var de kommer från...?! Kram

#4 - - Malin :

Älskar långt, riktigt fint! :)

Upp