GOOD NEWS

 
 
Idag fick jag en riktigt bra nyhet. Lättnaden är enorm. Jag ska berätta för er på måndag när allt är "skrivet i sten". Igår var jag ju som sagt ute och åt middag med C. Han hade bokat bord på en trevlig thailändsk restaurang nära Quatre Septembre. God mat och trevligt sällskap. Vad mer kan man önska? Nu blir det film i soffan. Vi firade lite med champagne till middagen ikväll men ärligt talat är det det bästa att dela en sådan här glädjens dag hemma med den man älskar. Lite glass till efterrätt och kvällen är komplett.
 
Hoppas ni får en rikitgt bra fredagskväll mina fina läsare!
 
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Sara:

Gott det ser ut :)

#2 - - Marie Bergman:

Haha det ska verkligen bli intressant att se vad allt det här handlar om! :) Ha en fantastisk helg!

Svar: Tack detsamma!!
Christine&Paris

#3 - - Isabell:

Så trevligt med bra nyheter :) Ha en trevlig helg!

Svar: Tack detsamma! Kram
Christine&Paris

#4 - - Jonas & Ewa:

Vi andas ut och släpper våra krampaktiga tummar nu. Vi är sååå lyckliga för att det ordnar sig och att du är glad. Vi tänker på dig varje dag. Kramar från öknen

Svar: Tack :) Jag försökte ringa er igår kväll men jag antar att ni sov då pga tidsskillnaden. Vet att ni jobbar på lördagar med men jag försöker inga ikväll! Puss och kram
Christine&Paris

#5 - - Anna . P:

Åhh va roligt att det blev goda nyheter! Grattis! :-) Ser fram emot att läsa vad d e på måndag! Fira nu hela helgen & njut! Kram!

Svar: Tack :) Ha en fin helg! Kram
Christine&Paris

#6 - - Helena Milton:

Vad roligt med goda nyheter. Då kollar jag in här på måndag igen och får min nyfikenhet stillad ...
:-)

#7 - - Emelie Petersson:

Alltid trevligt med goda nyheter :-) Lycka till med vad det nu är, hihi ;-)

#8 - - michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥:

låter som den perfekta kvällen. och maten ser ju underbar ut!

#9 - - Maria:

Vilken "cliff hanger"! ;)
Hoppas allt gâr i lâs.
Trevlig helg!

#10 - - Sandra :

Hurra! Vad härligt! Är så nyfiken!
Kram till dig

#11 - - Ana Zagreb:

Illy kaffee <3 Älskar!! Din blogg inspirerade mig så mycket att åka till Paris om några månader :)

Svar: Vad roligt! Jag önskar dig all lycka till på ditt nya äventyr :)
Christine&Paris

#12 - - Maria Ekelund:

Hoppas att det hjälpte med mitt smatal och att det är de som är den goda nyheten <3

Blir för övrigt sjukt hungrig av att titta på din blogg:)

kram på dig vännen!

Svar: Yes indeed :) Fick både det jobbet och ett annat. Valde dock det andra eftersom det var mer intressant. Men tack i alla fall! Kramar
Christine&Paris

Upp