Where in Paris is this?

 
 
Det här med att fotografera. Jag gillar ju det jättemycket, men just nu glömmer jag ta fram kameran allt som oftast. Därför får det bli en bild jag tog för ett par veckor sedan. Kan någon Paris-expert se var denna bilden är tagen? Obs att det är fusk att zooma in och läsa på skylten!
 
För övrigt sitter jag här i min älskade säng. Om jag fick välja en plats i hela världen att spendera resten av mitt liv, vore det helt klart i sängen. Den får gärna befinna sig i en bungalow på någon ö i Söderhavet dock. Nu ska jag titta lite på serier och njuta av ännu en skön hemmakväll. Till helgen, då lovar jag att jag ska gå ut på kvällen. Just nu trivs jag bäst här, i min säng. Med ett par avsnitt av One Tree Hill (sista säsongen!!).
 
Ciao!
 
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Marie Bergman:

Är beredd på att hålla med om det där med sängen faktiskt. Fast med min egen då :)

Svar: Hehe, så klart :)
Christine&Paris

#2 - - levamedcf.blogg.se:

Inte en aning.. Men fin bild :)

Svar: Tack :)
Christine&Paris

#3 - - Jenny:

DEt ser ut som Citén tagen mot Hotel du Ville, men det ser ut att stå 4.e på skylten, och den är väl femte, så jag vet inte! :)

#4 - - Ellinor:

Jag chansar på den lilla gröna "parken" som omger Notre-Dame (minns ej vad den heter dock)

#5 - - Sara:

Haha, jag känner igen det jättemycket. Men kan såklart inte komma på vart!

Upp