Part One From Sweden

 
 
Här kommer lite blandade bilder på från när jag var i Sverige för några veckor sedan. Vi kan kalla detta del 1, så kommer del 2 senare. Jag hann med en hel del på 2,5 dag, men det är ingenting jag rekommenderar till någon som är som jag och inte tycker om att stressa på semestern. Förutom promenad i allén (älskar Kungsgatans allé i Malmö!) brunch, shopping, trängsel i stan med alla Eurovisionfans, möte med styrelseordförande för min bostadsrättförening (jag har ju som sagt en lägenhet i Sverige som jag hyr ut), mys och middag hemma hos bror & familj, så hann jag även med ett glas på lokala puben, en cykeltur till ICA (alltså svenska mataffärer saknar jag VERKLIGEN) för att handla svenska förnödenheter och en fika med Isabelle som jag inte träffat på 1,5 år. Allt detta på ett dygn. Puh!
 
Som tur är har jag en hel veckas semester i Sverige i augusti och det enda jag "måste" göra då är att boka möte på banken och gå till tandläkaren. Resten av tiden blir mys med familj och vänner. Förra året var jag inte i Sverige alls under sommaren så det ska bli riktigt härligt.
 
 
 
Schweden | |
#1 - - Amanda:

Låter som om du ändå hann med mycket under den korta vistelsen! :)

#2 - - Junitjej:

Härliga bilder!

#3 - - Sara:

jätte härliga och fina bilder :)

#4 - - Sofia:

Så mysiga bilder :-D

#5 - - Erika:

Hej, jag har rensat bland mina kläder och säljer nu allt från 20 kr/st :) Först till kvarn! http://erikasfashion.blogg.se/category/saljes.html

#6 - - Thea:

Härliga bilder!

Upp