Comfort Food & Sun

 
 
Dagens humörhögare: En solig, varm dag och glass från Amorino på lunchen.
 
Den här måndagen började bra. Jag var på bra humör fram tills jag kom fram till jobbet. Sedan gick det utför och såhär på kvällskvisten, efter 10,5 timmar på kontoret, känner jag mig minst sagt glad över att vara hemma. Jag är glad över att ha människor omkring mig som stöttar och ger råd. Som syrran som peppade i telefonen och fick mig på bättre humör och en pojkvän som står och lagar mat så att jag kan koppla av. Jag är lyckligt lottad.
 
Nu ska jag in i duschen och sedan blir det lugna puckar i soffan. Så skönt!
 
 
C'est la vie, Vardagslyx | |
#1 - - JUNITJEJ:

Vad det ser gott ut!

#2 - - Sofia:

Gott med glass :-D

#3 - - Bohemhoe:

nomnomnomnomnomnomnom va gott med glass!

#4 - - Sara:

gott :)

#5 - - Emelie Petersson:

Åh, så härligt gott detta ser ut :-)

#6 - - amanda:

åh den glassen såg ljuvlig ut!

Svar: Ja det var den också ;)
Christine&Paris

#7 - - annelie:

Det är lätt att känna tacksamhet en sådan dag, ta vara på det :) Glassen ser för övrigt väldigt smarrig ut!

Svar: Ja, verkligen :) Den VAR god!
Christine&Paris

#8 - - Ebba:

Vad är det för smak på glassen? Ser ut att vara något nöttigt...?

Svar: Caramello, Pistachio och vanille :)
Christine&Paris

#9 - - Jonna:

den såg ut att vara riktigt god :)

#10 - - feliciathiel:

guu vad gott och mysigt med en glass i solen!

#11 - - Linn:

Ser väldigt gott och mysigt ut!

#12 - - Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF:

Fan vad gött! :)

#13 - - Ebba Molin:

åh så gott!

#14 - - ida. ♛ [fotografi och hästar]:

åh så gott!! Mysig bild! c:

#15 - - Rebecca Jöre:

Så gott det ser ut! MUMS!

#16 - - Malin Westergren:

Fyfan vad gott.. riktigt avis ;)

#17 - - Sofia:

vad fin blogg du har ! :)

Svar: Tack tack!
Christine&Paris

#18 - - bellasvarld.blogg.se:

Fin o stilren blogg :)

Svar: Tack så mycket :)
Christine&Paris

#19 - - Nicole Dahl:

hej! har varit i paris 4 gånger, men ska dit igen nu om några veckor då min syster bor där har du några shopping tips förutom de vanliga alltså les halles, champs-elyssé osv? :)

Svar: Jag skulle undvika både Les Halles och Champs-Elysées (i alla fall det första). Några tips är i stället rue de Rivoli om du vill handla lite mainstream, annars Le Marais som har många roliga småbutiker, Galeries Lafayette som har många olika märken under ett och samma tak och sedan Citadium som har lite sportiga kläder och roliga märken. Les Halles är under ombyggnad så det är faktiskt ingen hit att gå dit.
Christine&Paris

#20 - - Julia:

mmmm! gott

#21 - - Ida:

Vilken fin blogg du har!

#22 - - Felicias mode:

Ser ju såå gott ut! :))

#23 - - Johanna:

Gud vad gooott.

#24 - - Jennifer Nilsson:

superfin blogg!
kika gärna in i min blogg kram

#25 - - frida:

smarrigt=)

#26 - - emelie:

Men gud så gott de ser ut!

#27 - - Louise:

Så gott det ser ut!

#28 - - aina [fotoblogg]:

Muuums :D

#29 - - Charlotte:

Det är så konstigt att se bilder från Paris och dessutom med en amorinoglass inkluderad. Jag kom hem därifrån i augusti, och innan jobbade jag vid det stora amorinot vid saint michel. Jag får en sån längtan tillbaka när jag ser bilderna, nostalgi, även om jag vet att jag faktiskt vill vara i sverige nu.. Det är fint att få små parisvibbar varje gång du skriver något nytt här. Hoppas att nästa jobbdag blir bättre! Kram!

#30 - - Mira och Felicia:

Å vad gott och somrigt. Kanske borde ta en sista glass såhär till hösten ;)

#31 - - Nalliiz:

Älskar din blogg! Å bilden är jätte fin, ser otroligt gott ut ^^

#32 - - jennie pluggar i los angeles:

MUMS:D

#33 - - olivia:

Shit vad gott med glaaass!!!

#34 - - Izabella :

det ser super gott ut! Älskar miljön i bakgrunden!

http://bellacouture.blogg.se

#35 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

muums

Delta gärna på min tävling, där 3 vinner en varsin GOODIEBAG!!

#36 - - mycamerasperspective.blogg.se:

muums!

#37 - - Hanna Painio:

Jättefin blogg! :)

#38 - - Amanda-Nicole Wahlgren:

mummssss

#39 - - Johana Duggin:

Intresserad av träning & motivation! Kolla in hos mig lite snabbt då :)

#40 - - Elin och Gisela:

Välkommen in till vår stilren och fashionabla blogg Sixteen.se, Vi är nästan säkra på att du kommer att tycka om den! Kramar, Elin och Gisela

#41 - - Lisa Radojewska:

Gud vad mumsigt!!
Kram

#42 - - Sofia:

Ser underbart ut! Här är det regn som står på schemat. Dagligen...

#43 - - Yohanna Svensson:

gottt med glass, vad var det för smak? :D

#44 - - Eloise:

Härlig bild!

#45 - - irma:

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga höstuppsättningar och nya trender!

Välkommen!

#46 - - jennie :

åh vad gott det ser ut! :D

#47 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

gott

#48 - - paulina:

omg vad gott. här dog jag

#49 - - Ida:

Men mums!

#50 - - michaela- mamma till tre 💗:

hoppas att denna dag bli bättre för dig. massa peppkramar!

Upp