Österlen

 
 
Det finns två saker jag saknar väldigt mycket när jag bor utomlands. Det ena är min familj, och det andra är svensk frukost. Denna helgen får jag återse båda två. Syrran är också i Sverige tillsammans med sin engelsman. Så himla fint. Igår kväll kom vi till Kivik och välkomnades med en Gin&Tonic på verandan. Efter middagen satt vi ute till småtimmarna. Pratade om allt och inget och skrattade åt och med varandra. Jag vaknade utvilad till att solen sken och åt frukost ute. Det kan inte bli mycket bättre. Livet på en pinne ungefär.
 
Nu måste jag hoppa in i duschen för sedan ska vi köra mot Hässleholm. Det är en stor dag idag!
 
 
Schweden | |
#1 - - isabellasfoto.nu:

Hässleholm?? Där har jag bott i 8 år :) Kommer från trakterna: Kramar

#2 - - Emelie - Lever drömmen i Paris! :

Det märks att du stormtrivs, Christine. Lyser igenom.

Upp