Dear spring, feel free to come by anytime

 
 
Ny kjol från H&M. Den köpte jag i helgen. Linnet köpte jag förresten också i helgen. På Forever 21. Två euro kostade det. Lite dyrt, men what the hell, jag hade ett tvåeurosmynt i plånboken så jag slog till. Jag tror jag ska gå tillbaka och köpa fler i andra färger för det är helt perfekt, enligt min åsikt.
 
Lite färg på mina bleka ben är en nödvändighet innan jag kan köra "bara ben" med den här rosa skönheten. Jag var tvungen att fuska lite och göra färgerna i fotot lite varmare. Jag vill ju inte att ni ska få synfel på grund av min bländande hud. Nu får gärna våren komma tycker jag så den här kjolen får komma ut och luftas i ljumma vindar. Kanske kan jag använda den innan dess, med svarta strumpbyxor och en svart topp. Möjligheten finns ju. För jag vet inte om jag kan hålla mig från att ha den på mig i flera månader. 
 
 
 
Shopping | |
#1 - - Jenny:

Den var fin den!

Svar: Tack, jag är nöjd med mitt köp :)
Christine&Paris

#2 - - Nicole:

Två euro är ju billigt! Här hemma kostar ju såna linnen typ 60-70kr. Det är dyrt :P

Svar: *ironi* ;)
Christine&Paris

#3 - - teruko:

Läcker kjol!
PS! Du som är fotointresserad missar väl inte fotoutställningen om Brassaï på Hôtel de Ville just nu? Den skulle man vilja se, känner jag. (Gratis dessutom. Vi går alltid dit, när vi är i Paris)

Svar: Tack :) Ja jag skulle vilja gå och se den. Kanske gör det i helgen!
Christine&Paris

#4 - - Amanda:

Snygg outfit! :D

Christine, jag och min pojkvän ska till Paris på måndag(!!! :D) och vi kommer inte kunna ta med oss så jättemycket pengar- har du några tips på bra och billiga restauranger för ett par 18-åringar? :)

Svar: Hej Amanda! Vad är er budget? Hur mycket kan ni lägga på en middag? :)
Christine&Paris

#5 - - isabellasfoto.nu:

Vacker kjol! :-)

Svar: Tack!
Christine&Paris

#6 - - Mikaela :

Hej Christine!
Jag ska till Paris i sommar med två kompisar, och när jag sökt runt på olika saker att göra i Paris så kom jag in på din blogg och blev helt fast. Du hade många bra tips på caféer, shopping och allt möjligt. Jag tänkte därför fråga dig några frågor.

- Vart finns det bra (men "billig") shopping?
- Vilka platser får man inte missa?
- Hur mycket kan en middag/lunch ute kosta?
- Har du några övriga tips på vad man kan göra innan man åker till Paris? t.ex vad man "behöver" ha med sig, eller liknande.
- Vart ligger Forever 21? :)

Fastnade verkligen för din blogg, tycker den är jätte bra! :)

Vänliga hälsningar,
Mikaela

#7 - - Milena:

Så fin outfit!!!! Paris är en mysig stad!!!!!

Svar: Tack :)
Christine&Paris

Upp