Ordning & Reda

 
 
Jag har inte haft någon kalender på länge och tänkte egentligen vänta med att köpa en tills i höst. Det här med att försöka komma ihåg allting utan att skriva ner det håller inte när man är disträ och glömsk som jag. Nog för att det är bra träning för minnet, men risken finns ju att någonting viktigt faller i glömska. 
 
När jag var i Stockholm gick jag in på Ordning & Reda på Götgatan och blev så glad över att hitta på en kalender som börjar redan från nästa vecka, alltså efter min semester. Att den dessutom är i min favoritfärg är bara ett plus.
 
199 kronor kostade den.
 
 
This and that | |
#1 - - M:

Snygg! Skönt att se att någon annan än en själv
fortfarande uppskattar att skriva saker för hand (och t.ex. inte ha allt i telefonen).

#2 - - Malin - MalinBelle.com:

Jag använder både kalendern i min mobil & en vanlig kalender. :)

#3 - - Emelie:

Vad fin den var! :)

#4 - - Karin:

Åh, du var du ju jättenära mig :)

Upp