Five Stars

 
 
Det här med att resa i jobbet är inte helt fel måste jag säga. Hotellet vi bor på är ett femstjärnigt spahotell i Palanga. Med gym, superhärliga rum och god frukost. Igår efter middagen satt jag och njöt framför brasan i lobbyn. Det är så jag inte vill åka hem till min lägenhet, haha. Och kolla nattlampan i badrummet. Genialiskt!
 
Nu ska vi iväg med vår söta guide på en studietripp till Klaipeda, Nida och sedan några sevärdheter. Vi hörs ikväll hörni!
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Elin:

Jag har faktiskt också varit till Palanga, bodde dock på ett riktigt konstigt och RIKTIGT skitigt hotell. Innan jag själv skulle dit hade jag aldrig hört talas om stället, så lite häftigt ändå att du åkte just dit :)

Svar: Haha, usch då! Ja detta var gabska så fint ;)
Christine&Paris

#2 - - Emelie - Lever drömmen i Paris!:

Hahaa, det såg inte alls dumt ut! Där hade jag nog också trivts ;)

#3 - - Madeleine:

Åh vad mysigt! Ditt jobb är snällt;) Jag har faktiskt helt missat att du är bortrest. Har sett något på instagram men inte riktigt hajat. Jag skyller, i ärlighetens namn, på jobb,
Vi ses till helgen! Kram

Upp