New glasses

 
 
Med tanke på översvämningarna i Malmö gjorde jag nog rätt i att stanna några dagar extra i Paris. Jag var tvungen att ringa styrelseordförande i mitt hus för att dubbelkolla att inte källaren (där jag har mitt förråd med alla mina ägodelar) blivit översvämmad, men som tur var så hade inte det området jag bor i blivit drabbat. Nog för att jag har en hemförsäkring, men jag hade blivit riktigt ledsen om alla mina saker hade blivit förstörda.
 
Idag åt jag lunch med några av mina före detta kollegor. Det var kul att se dem igen för jag måste säga att jag saknar dem lite redan. Efter lunchen gick jag och hämtade ut mina nya glasögon. Nu kan jag äntligen se på långt håll! Jag måste säga att de är riktigt fina på. Ni ska snart få se.
 
Snart kommer Ariane hem och då ska vi äta middag, men först ska jag göra ett litet "hemma-slingor-projekt" för den där utväxten börjar se riktigt sjaskig ut.
Let's hope I don't screw this up.
 
 
C'est la vie | |
#1 - - frida:

åh jaa jag ska fanemej kämpa nu. det är bara så jobbigt att jag har en massa andra skolämnen också och inte kan ge hundra på allt. men tack så mycket för peppen!! <3

#2 - - Sam:

Love it ;)

#3 - - Robex Lundgren:

cool bild

#4 - - Susanna Maria J:

Alltid kul med nya glasögon! :) Fina dom var!

Upp