Somewhere over the clouds

 
 
Så kom dagen jag sett fram emot så himla mycket sedan flera veckor. Semester på riktigt. Sex dagar i Paris och en chans att ta igen forlorad tid med mina kära vänner här. Flygresan ner gick bra och jag är glad att jag hann köpa någonting att äta på flygplatsen för Norwegians mat är inte så mycket att hänga i julgranen. När vi kom ovan molntäcket och solen sken in genom flygplansfönstret kände jag en våg av lycka. Då började jag varva ner och verkligen komma in i vacation mode. Resan gick bra utan förseningar men såklart fick vi vänta länge på bagaget. Vi är ju i Frankrike trots allt. Här tar man det lilla lugna.
 
Jag tog en flygbuss till Étoile, laddade på mitt gamla carte navigo med en vecka och tog metro 1 till Tuileries. Strax innan elva kom jag hem till Natalie och jag var så himla glad över att vara framme. Vi satt uppe och snackade en stund innan vi til slut gick och la oss, men det blev lite sent så jag var inte helt pigg när jag vaknade. Fast jag är ju på semester så det kan jag leva med. Nu har hon gått till jobbet och jag har precis ätit frukost. Då jag har ett möte på banken kl 11 måste jag in i duschen nu och göra mig redo att bege mig ut om en timme.
 
 
Travels | |
#1 - - Magdalena:

Åh jag önskar jaf vore lika orädd att flyga som dig. Du flyger rätt ofta. Själv är jag alltid så nervös innan. Älskar resa och se nya platser men just flygresan gör mig alltid lite nervös. Åhh. Det förstör lite :( Men tänker inte det hindra mig från o resa. Men önskar jag vore lika chill. Men skärskilt nu sen denna flygolycka med. Tänker på det så mkt och ska snart själv flyga. Redan orolig. Kan aldrig slå mig ner med god mat och bok på ett flyg sådär.

Svar: Nej jag har aldrig varit flygrädd, men så har jag också flugit mycket sedan jag var liten :) Hoppas att resan går bra! Tänk på att det är väldigt, väldigt liten risk att någonting händer.
Christine&OtherSweetStories

#2 - - Louise i Milano:

Haha, jag såg bilden på mackan och tänkte "what, vilket flygbolag har så goda mackor, de ska jag också boka med", och sedan läste jag texten och insåg att det bara var önsketänkande. Trevlig resa, vad kul för dig med återbesök!

Svar: Haha, nej det var verkligen inte flygplansmat ;)
Christine&OtherSweetStories

#3 - - Elin Löwstedt:

Åh, ääääälskar nya desginen!!!

Svar: Kul att höra!
Christine&OtherSweetStories

Upp