I'll be back soon

 
Nu sitter vi vid vår gate och väntar på att gå på flyget. Det ska på ett sätt bli skönt att komma hem. Få sova i min egen säng, återgå till mina sedvanliga träningsrutiner och slippa trängas med en miljon turister på fullsatta bussar. Samtidigt känns det tråkigt att åka för det var massor som vi inte hann med. Jag tror nästan att det får bli en resa dit snart igen. Kanske i höst redan. Jag älskar ju Italien. Maten, kulturen, människorna, språket, livsstilen, klimatet...
 
Det som är bra med att åka flera gånger till samma platser är att för varje gång så lär man sig någonting nytt. Vilka områden som helst ska undvikas och vilka man gärna återvänder till. Små smultronställen att lägga på minnet. Mysiga restauranger och caféer som serverar gott kaffe. Dessutom har jag nu bockat av Colosseum, så det behöver jag inte se igen. 
 
Nu är det dags att boarda. Vi hörs från Sverige! 
 
Italy, Travels | |
#1 - - Angelique:

Vad härligt du verkar ha haft det! Jag älskar sättet du skriver på, man får liksom en liten känsla av hur det hade varit att vara där på riktigt :) kram

Svar: Tack, vad roligt att höra :) kram!
Christine&OtherSweetStories

Upp