The Kooples

 
Jag hittade den här fina sidenskjortan i en "boyfriend"-modell på rea när jag var i Paris. Den är från det franska märket The Kooples som kan jämföras med svenska märken som Acne och Whyred i prisklass. Alltså rätt dyrt och jag tycker vanligtvis att det är galet korkat att köpa dyra klädesplagg som man kan hitta till hälften av priset någon annanstans. Eftersom att denna var nedsatt till 50% och den danska kronan ligger bra till jämfört med euron så blev det inte så saftigt. Priset landade på ungefär samma nivå som mina sidenskjortor från Stories. Riktigt skön kvalitet och passar både uppklädd och nedklädd. 
 
Och PS, den finns online med. På rea!
 
Nu är jag på väg hem och ska sedan iväg och käka middag med en kompis. Jag kanske tar på mig min nya skjorta. Fast om jag känner mig själv rätt lär jag hinna ändra mig fem gånger innan jag är hemma, hehe. 
 
Shopping | |
#1 - - Sarah:

De e najs o handla på rean :)

Upp