Jean-Paul Hévin

 
Bästa macaronerna i Paris? Många skulle nog säga Ladurée eller Pierre Hermé, men jag har mina favoriter. 
 
Ja ni vet. Jag tjatar ju alltid om dessa godbitar. Jean-Paul Hévin har flera butiker, men jag går nästan alltid till den på rue Saint-Honoré. Förutom macarons så kan man köpa bakelser och praliner. Det är ju lite dyrare än en Marabou Mjölkchoklad, så att säga, men värt varenda centimes.
 
Ni hittar deras hemsida HÄR.
 
Favourite Paris Spot | |
#1 - - Cassandra i Frankrike:

Vilka smaker skulle du rekommendera? Jag måste bli bättre på att prova fler, har kört på säkra kort som choklad hittills. Svartvinbär tror jag att jag smakade när jag var i Marais och den var sååå god!

Svar: Hmm, jag får nästan ta och skriva ett inlägg om det för nu har jag fått flera frågor angående just vilka smaker jag gillar på macarons, haha ;)
Christine&OtherSweetStories

#2 - - Maria:

Ser jätte goda ut.
Kram

#3 - - Days by Johanna:

Mums så gott

#4 - - Emelie:

Mmmm... Kanske dessa jag får testa nästa gång jag far dit.. :)

Svar: Det tycker jag att du ska!
Christine&OtherSweetStories

Upp