Köpenhamn

 
Jag har haft en ganska bra eftermiddag och kväll i Köpenhamn tillsammans med syrran och Henry. Först mötte jag upp med Julia när hon slutade skolan och så gick vi och fikade vid Nørreport. Efter det anslöt även Henry och han tog med oss till en riktigt schysst bar nära Kongens Nytorv, innan vi gick vidare till Madklubben för att äta middag. Jag ska försöka sortera inläggen och bilderna i morgon, samt de från Stockholm.
 
Jag fick tipset av syrran idag att kopiera in bilderna i mappar i stället för att importera dem till iPhoto (Bilder?). Jag har inte förstått var tusan alla mina importerade foton tar vägen. De går ju inte att finna! Jag gillar min nya Mac, men vissa saker är så ologiska. Måste det göras så krångligt?
 
Nu ska jag ner i förrådet och se om jag kan hitta tre av mina favoritbyxor som jag stuvade undan när vintern kom. Det är dags nu att byta säsong och uppdatera garderoben lite. Bootsen och ulljackorna får lämna plats till tunna blusar och ballerinaskor. Eftersom att jag bor i Sverige så sparar jag ulljackan från COS tills vidare. Man vet ju aldrig om det blir 5 grader och hagel i mitten på maj. Allt kan hända i det här landet.
 
Vardagslyx | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Ja det är svårt att vänja sig vid Mac. Väl där brukar man ju dock äääälska dem sägs det ^^

#2 - - Jossan:

Åh, jag älskar Köpenhamn! :D

Upp