Tonight

Jag absolut älskar min kjol från GAP och den svarta tröjan i merinoull från COS. Halsbanden kommer från & Other Stories. Jag står förresten riktigt konstigt med min hand här. Det ser ut som att jag inte har några fingrar, haha.
 
Jag har haft en riktigt skön första dag i Stockholm, och det mesta av tiden spenderade jag ute i solen. Det är, enligt mig, inte riktigt sommar ännu men inte långt ifrån. Mer om dagen i morgon. På kvällen hann jag tillbaka till hotellet en snabbis för att snabbt byta om och sedan promenera ner till Orangeriet där Linda, Pierre och den sistnämndes svägerska satt och pimplade vin. Själv vågade jag mig på en G&T och så köpte jag en riktigt god pizza till middag. Allting är såklart dyrt som satan här. Samma typ av pizza kostar hälften så mycket i Malmö. Fast pizzan var god och ändå värd de där 170 kronorna. 
 
Det blev ingen sen kväll för jag var duktigt trött, och frusen. Nu ligger jag under täcket i den sköna hotellsängen och ska kika lite på Finaste Familjen på TV4 Play innan jag somnar.
 
//My first day in Stockholm was non other than perfect. I spent most of the day out in the sun and it almost felt like summer. I'll tell you more about it tomorrow. This evening I met up with friends at Orangeriet, which is a bar by the canal. We had some wine, drinks and pizza while we chatted about this and that. Now I'm gonna watch a TV show in bed before falling a sleep like a baby.
 
Outfits | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Fint :)

Upp