Coco avant Chanel




Jag har gjort matlåda till skolan imorn, duschat och diskat. Nu blir det söndagsmys med tillhörande söndagsgodis(jodå, det får man) framför Coco avant Chanel som jag hyrde innan. Jag har inte sett den så det ska bli spännande om jag gillar den eller ej. Ser ni den röda linjen denna helgen? Frankrike och Paris finns i mina tankar.

Ja får man inte prata franska och promenera på gatorna i Paris hela dagarna, så får man se på film och drömma sig bort i stället. Fast jag tror jag kör på undertexter så att jag slipper sitta superkoncentrerad för att förstå allt, haha!


Movies & TV | |
#1 - - Madde:

den fimen är så himla fin!! tror du kommer att älska den!

#2 - - Anonym:

- myspys!

#3 - - Ellinor:

Älskar ditt helgtema!



Visst var det Palais de Tokyo du såg, du kan ditt Paris :)



Kram

#4 - - christin MODE inredning personligt:

Var filmen bra? funderar på att hyra den :-) fin blogg du har!

Upp