Förberedelser




Det här jäkla bröllopet tar all min tid och framför allt alla mina pengar. Men jag har bestämt mig för att representera Sverige på bästa sätt och samtidigt hålla en låg budget. Alltså är min outfit till största del från H&M. Vive la Suède! Klänningen och smyckena är dock mer brittiska och danska. De brukar ju trots allt ge oss höga poäng i ESC.

Här får ni en sneakpeak på några accessoarer som jag ska ha på sjäva vigseln. Sommaren färger som matchar den marinblå klänningen. Perfekt kombo för ett sommarbröllop vid havet!
Det får nog bli ballerinaskorna (jag tror tyvärr inte skorna och klänningen från TopShop hinner fram i tid eftersom det fortfarande står att det packas..) från Zara då och sen på kvällen när det vankas middag och fest så byter jag till klackar. Kanske borde jag haft en klänning att byta om till på kvällen men det har jag varken råd eller tid att ordna. Nog för att jag gillar att shoppa men någon måtta får det vara!

Ni ska få se en bild sen på hela outfiten, det lovar jag.


| |
#1 - - Ellinor:

Oh, du kommer att bli så vacker (som alltid)

Det är med spänd förväntan som jag ser fram emot en bild på hela outfiten!

Stor kram

#2 - - Renée:

Jag tycker att din blogg är underbar! Tack för att du ger mig lite av Paris varje dag och bjuder på dig själv. Roliga texter och flashiga bilder!



/Renée

#3 - - Christine:

Ellinor: Du är så gullig. Jag hoppas att jag kommer känna mig fin :)



Renee: Tack vad glad jag blir! Jag ska fortsätta bjuda på mig själv och leverera fina bilder då ;)



Trevlig helg på er båda!

Kram Christine

Upp