Upphittad




Minns ni mysteriet med en borttappade koftan? Tidigare i veckan kom brevbäraren och knackade på med ett paket. I den låg koftan tillsammans med ett litet kort från farfar. Den hade tydligen hamnat under ett bord när jag och C var på landet i augusti. I brist på tid glömde jag bort att kolla upp var den fanns men jag tror kanske min farfar läst bloggen..? Jag blev så glad att den kom tillbaka igen! Den är "bara" från H&M men jag tycker så mycket om den. Även skjortan är från H&M. Ja det där svenska mode-undret. Visst är det bra?

Bilden är föresten från brunchen jag och Ellinor var på igår. Dit ska jag helt klart igen!


Things I like | |
#1 - - Sandras Värld:

Gillar koftan!!!!

#2 - - Jenny:

Vad bra! Jag älskar när man inte har haft kläder på sig på ett tag, det känns nästan som om de är nya. Jag hämtade hem en massa kläder, skor och jackor från mamma och pappa i helgen som legat i deras förråd, nu känns det som om jag har varit på en stor shoppingrunda. Ja, nästan i alla fall! :)



Vad härligt att ni hade en bra helg!

Upp